AEEE407B-0FD0-4B0E-A2DD-136C43871479.png

製作人 Oscar Holter |專輯 CRASH

 


 

這首歌關於什麼?

 

這首歌本質上關於逃離對的人,跑向錯的人,你知道的?

有些錯的人,會因為他們很有趣、很刺激,但就是對你不好。

然而我覺得這些是某些人曾經也經歷過的事情……

我希望不只是我而已。—— 酷娃恰莉 Eazy 105.5

 


[Verse 1]

 

I wish you gave me a reason

 

我好希望你給我一個理由

 

That you were better at leavin'

 

就是你離開的原因

 

That you got your kicks from seein' me low

 

你把樂趣建立在我的痛苦上

 

I always let the good ones go

 

我總是讓對的人離我遠去

 

Don't want the kisses, unless they're bitter

 

不想要一個香吻,除非它是苦澀

 

I'm hooked on touches that leave me weaker

 

他的愛撫使我更加馴順

 

I swear that I love nothin' more than broke

 

我發誓 我寧願傷痕累累 也不願意破碎

 

I always let the good ones go

 

我總是讓對的人離我遠去

 

 

[Pre-Chorus]

 

And baby, you couldn't have loved me any better

 

寶貝 你不會再多愛我一點

 

But doin' this is all that I've known ever

 

但是越是這樣做 才是我最熟悉的

 

I want the bad ones, ‘cause they’re all know 

 

我會選擇壞男人 是因為他們都知道

 

I always let the good ones go 

 

 我總是讓對的人離我遠去

 

[Chorus]

 

I always let the good ones go-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

 

我總是讓對的人離我遠去      

 

I let the good ones go-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh 

 

我總是讓對的人離我遠去   

 

I let the good ones

 

離我遠去

 

 

[Verse 2]

 

Let you down easy, I'm tryin'

 

我努力讓你自由輕鬆

 

'Cause you're everything I've spent my whole life fightin'

 

因為妳是我的一切 我一生努力追求愛情

 

So when I walk away, it's not your fault

 

所以我離開 絕對不是你的錯

 

I always let the good ones go

 

我總是讓對的人離我遠去   

 

 

Pre-Chorus]

 

And baby, you couldn't have loved me any better

 

寶貝 你不會再多愛我一點

 

But doin' this is all that I've known ever

 

但是越是這樣做 才是我最熟悉的

 

I want the bad ones 'cause they're all I know

 

我會選擇壞男人 是因為他們都知道

 

I always let the good ones go

 

 我總是讓對的人離我遠去

 

 

[Chorus]

 

I always let the good ones go-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh(oh, oh)

 

我總是讓對的人離我遠去 噢~ 噢~ 噢~ 噢~ 噢~ 噢~

 

I let the good ones go-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh(yeah, yeah)

 

我總是讓對的人離我遠去 噢~ 噢~ 噢~ 噢~ 噢~ 噢~

 

I let the good ones go-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

 

我總是讓對的人離我遠去 噢~ 噢~ 噢~ 噢~ 噢~ 噢~

 

(And baby you couldn’t have loved me any better, better, better)

 

寶貝 你不會再多愛我一點 一點 一點 一點

 

I let the good ones go-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh

 

寶貝 你不會再多愛我一點

 

(But doin’ this is all that I’ve known ever, ever, ever)

 

但是越是這樣做 才是我最熟悉的 熟悉 熟悉 熟悉

 

I let the good ones go

 

離我而去

 

information from genius

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 輕浪 的頭像
    輕浪

    輕浪

    輕浪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()